CVIS is pleased to announce today that as of January 26th, 2022 it has earned an international accreditation by Cognia™, formerly AdvancED.

“Cognia Accreditation is a rigorous process that focuses the entire school and its community on the primary goal of preparing lifelong learners in engaging environments where all students can flourish. Costa Verde International School is to be commended for demonstrating that it has met high standards, and is making progress on key indicators that impact student learning.”

COGNIA has a presence in 85 countries and we are proud to be the only academic institution to have COGNIA accreditation in Nayarit.

So, we want to acknowledge all the hard work and effort put into achievement by all the teachers, staff, students, parents, community, and board of directors.

“ This accreditation demonstrates to our community our commitment to excellence, our openness to external review and feedback, and our desire to be the best we can be on behalf of the students we serve.”

For more info, please visit. https://www.cognia.org/

CVIS se complace en anunciar que a partir del 26 de enero de 2022 obtuvo una acreditación internacional de Cognia™, anteriormente AdvancED.

“La acreditación de Cognia es un proceso riguroso que enfoca a toda la escuela y su comunidad en el objetivo principal de preparar aprendices de por vida en entornos atractivos donde todos los estudiantes puedan prosperar. El Colegio Internacional Costa Verde es digna de elogio por demostrar que ha alcanzado altos estándares y está progresando en indicadores clave que impactan el aprendizaje de los estudiantes”.

COGNIA tiene presencia en 85 países y estamos orgullosos de ser la única institución académica en contar con la acreditación COGNIA en Nayarit.
Por lo tanto, queremos reconocer todo el arduo trabajo y el esfuerzo de todos los maestros, el personal, los estudiantes, los padres, la comunidad y la junta directiva.

Esta acreditación demuestra a nuestra comunidad nuestro compromiso con la excelencia, nuestra apertura a la revisión y los comentarios externos, y nuestro deseo de ser lo mejor que podemos ser en nombre de los estudiantes a los que servimos.

Para obtener más información, visite.